Guilty Gear Strive – Another Story DLC در 29 آوریل راه اندازی می شود، اسکرین شات های جدیدی منتشر شد

Guilty Gear Strive – Another Story DLC در 29 آوریل راه اندازی می شود، اسکرین شات های جدیدی منتشر شد

بازی  Another Story، آخرین DLC بازی  Guilty Gear Strive’s Season Pass 1، در 29 آوریل منتشر خواهد شد. این فیلم دیدگاه شخصیت هایی مانند Ramlethal ، May  و Baiken را که در داستان اصلی غایب بودند، بررسی می کند. اولین اسکرین شات های آن را در زیر بررسی کنید.

 

در حالی که بقیه جهان با Asuka R. Kreutz سروکار دارند، در Another Story می‌بینیم که Ramlethal پس از گزارش یک وضعیت اضطراری به سمت حومه Illyria می‌رود. دلیلا، خواهر کوچکتر بدمن، دلیلا، در آنجا کشف می شود. توضیحات رسمی اشاره می کند که او "از بدو تولدش به دلیل شرایط منحصر به فرد ناشی از ناتوانی مغزش در مقاومت در برابر هوش و توانایی های استثنایی خود در یک رویا زندگی می کند."

 

دلیلا در حالی که "درکی محکم از عقل سلیم و مهارت های اجتماعی ندارد"، متعهد به انتقام گرفتن از برادرش است. اینکه چگونه می، راملتال و بایکن نقش دارند ناشناخته است، اما آریلز از Guilty Gear Xrd می‌تواند ظاهر شود. فاوست را می‌توان در کشتی می نیز دید، اما اینکه آیا او نقش مهمی خواهد داشت یا نه، باید دید.

 

 Guilty Gear Strive – Another Story در زمان عرضه برای PS4، PS5 و PC در دسترس خواهد بود. فقط از طریق Season Pass 1 قابل خریداری است و به طور جداگانه فروخته نمی شود.  Season Pass 2  نیز در حال حاضر در دست ساخت است و چهار شخصیت DLC جدید به آن اضافه می‌کند، اگرچه تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. در ضمن برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cd90

خبرنامه بازی ها

گالری